Problemen met Leveringen

Problemen met leveringen

UPDATE: Onderstaande problemen zijn niet van toepassing op nieuwe orders. Deze worden normaal geleverd binnen de levertijd die op de website staat aangegeven. Heeft u een vraag over een nieuwe order dan kunt u deze op de deze pagina stellen.


Tijdens de Corona periode zijn er problemen met leveringen ontstaan. Het is voor ons belangrijk dat u weet dat wij er alles aan doen om deze problemen op te lossen. 

De problemen zijn ontstaan toen pakketten tijdens de lockdown in de verschillende landen kwijt zijn geraakt. U kunt dat waarschijnlijk ook aan uw Track & Trace code zien. Op een bepaald moment krijgt het pakket geen scan meer en is het verdwenen. 

Wij begriipen dat dit erg vervelend is voor u en dat dit frustrerend is. Wij doen er alles aan om deze problemen zo goed mogelijk op te lossen. Het kan zijn dat u negatieve reviews ziet staan. Deze hebben te maken met deze problemen. Wij willen u vragen contact met ons op te nemen als u een probleem met een zending heeft. Wij kunnen dan een oplossing met u zoeken. Wij helpen u graag en zullen er alles aan doen om tot een correcte oplossing te komen.

Het oplossen van de problemen

Mocht u een zending niet hebben ontvangen dan zullen wij contact opnemen met de leverancier en/of vervoerder om te kijken of de zending op korte termijn nog geleverd wordt. Is dit niet het geval dan kunnen wij u de volgende oplossingen bieden:

Een vervangende zending uit ons Nederlandse kantoor


Regelmatig komen er ook zendingen op ons kantoor binnen. Ook wij bestellen naast de lopende orders nieuwe GPS Volgers die we dan vanuit onze Nederlandse vestiging kunnen leveren. Toch zijn er nog niet genoeg geleverd om iedereen tevreden te kunnen stellen. 

Een nieuwe zending voor u bestellen

Wij kunnen een nieuwe zending voor u bestellen. Op dit moment is de levertijd tussen de 5 - 10 werkdagen. U krijgt dan een nieuwe track & trace code. Mocht u later de vertraagde zending nog ontvangen dan mag u deze kosteloos houden.

Uw order annuleren

Het annuleren van de order behoort ook tot de mogelijkheden. Wij doen ons best de terugbetaling binnen veertien dagen af te handelen. Dit lukt op dit moment helaas niet altijd. Dit heeft te maken met het feit dat de bestelde GPS Volgers al betaald zijn. Er zijn dus dubbele kosten op dit moment. Uiteraard krijgt u uw retourbetaling wel op uw rekening gestort. 

Vragen en contact

Heeft u over bovenstaande nog vragen neemt u dan contact met ons op. Dit kan door het contactformulier op deze pagina in te vullen. Wij streven ernaar op kantooruren binnen 4 uur een antwoord te sturen.

Wij bieden onze excuses aan voor de problemen. Wij willen u vragen om bij problemen contact met ons op te nemen zodat wij een gepaste oplossing voor u kunnen vinden.