Algemene voorwaarden

Hier kunt u onze Algemene Voorwaarden Webwinkel nalezen. Niet alleen de overheid creëert regels om de  veiligheid van uw aankoop te waarborgen. Ook wij als webwinkelier stellen u graag op de hoogte van onze voorwaarden.

Door het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, is er een overeenkomst tussen ons en jou als klant tot stand gekomen. Maar voordat u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te nemen en kennis te nemen van onze werkwijze. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien u vragen heeft over onze voorwaarden, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen.

 

Artikel 1

Webshop

1.1. De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kunt u ons KvK nummer vinden. Tevens vindt u daar ook onze contactgegevens. GPS Volger is een handelsnaam van TG Productions.

1.2. Onze webshop is voorzien van een SSL Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.

1.3. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.

1.4. Sinds 5 juni 2012 is onze webshop verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies. U leest hier meer over in onze Cookie Policy.

1.5. Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.

 

Artikel 2

Retourneren en terugbetalingsbeleid 

2.1 Mocht je een item ontvangen dat beschadigd of defect is, zal GPS Volger het artikel kosteloos voor je vervangen indien het onder onderstaande criteria valt: 

- Artikelen zijn defect - beschadigd / kapot of dermate vervuild bij aankomst, terwijl de verpakking waarin het product wordt aangeleverd nog intact is.

- Artikelen zijn tijdens het transport verloren geraakt.

Opmerking: GPS Volger kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eigen verloren pakketten of verkeerd ingevulde adresgegevens. Zorg ervoor dat alle informatie die je hebt verstrekt klopt, voordat je een bestelling indient om verlies of andere ongemakken te voorkomen.

Internationale klanten moeten een telefoonnummer opgeven.

Paketten die terug naar de afzender worden verzonden

GPS Volger kan niet aansprakelijk worden gesteld voor pakketten die terugkeren naar de afzender. Klanten worden geadviseerd de juiste adressen zorgvuldig in te voeren.

Zodra het artikel retour is ontvangen, kan het opnieuw worden ingepakt, geëtiketteerd en opnieuw worden verzonden. Dit brengt echter extra kosten met zich mee. Verwerking en verzendkosten zijn meestal de helft van het totaal van de bestelling. Dus wees zorgvuldig met de gegevens die je invoert.

Als je vermoedt dat je een verkeerd adres hebt ingevoerd, neem dan onmiddellijk contact met ons op om de fout te corrigeren. 

2.2 Annuleringen moeten binnen 24 uur na de bestelling worden aangegeven. Stuur ons binnen 24 uur een e-mail. U hoeft geen reden voor de annulering te geven. We accepteren geen annulering van bestellingen buiten het 24-uursvenster en / of vanwege de standaard verzendreden. Dit aangezien na deze tijd de zending wordt verzonden en niet meer tegengehouden kan worden.


Houd er rekening mee dat onze standaard verzending wordt vermeld in de beschrijving van elk product. Daarom moeten alle klanten hiervan op de hoogte zijn, voordat ze een bestelling sluiten.

Alle terugbetalingen worden verwerkt binnen 14 dagen.

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant. Stuur ons een e-mail met jouw bezorgdheid en voeg binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling een foto toe van de maataanduiding en de originele verpakking, een vervanging of terugbetaling.

Opmerking: ons team zal de foto('s) inspecteren / verifiëren, voordat we een vervanger uitgeven. GPS Volger behoudt zich het recht om vervanging en terugbetaling te weigeren als deze niet aan de bovenstaande criteria voldoet.

Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing).
Indien je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan nogmaals je bankrekening en neem contact op met jouw creditcardmaatschappij of bank. Het kan enige tijd duren, voordat een teruggave officieel is geplaatst.

Indien je dit al heeft gedaan en je jouw restitutie nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@gpsvolger.nl.

2.3 Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@gpsvolger.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

2.4 Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

2.5 Retouren kunt u zenden naar:

TG Productions
Celssiusstraat 32
1704RW Heerhugowaard

 

Artikel 3

De overeenkomst

3.1. De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL, of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.

3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.

3.3. U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau.

3.4. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per e-mail van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.

3.5. De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat.

 

Artikel 4

De prijs

4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.

4.2. Wanneer u ons machtigt om automatisch een bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven, bent u verplicht ons een juist rekeningnummer door te geven. Misbruik of fraude wordt bestraft en gemeld bij de instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn. Daarnaast wordt er aangifte gedaan bij de politie.

4.3.De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.

4.4. Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.

 

Artikel 5

Klachten en garantie

5.1. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gpsvolger.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

5.2 Klachten over de levering dienen in eerste instantie via e-mail aan ons gemeld te worden. Onze medewerkers staan u graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd bij u thuis af te leveren.

5.3 Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Deze kunnen niet door ons persoonlijk beantwoord worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen voor u contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor u bemiddelen als tussenpersoon. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor u oplossen.

5.4 Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Nadat een klacht is afgewikkeld, ontvangt u van ons achteraf een enquête met betrekking tot de klachtafwikkeling. Wij verzoeken u vriendelijk deze in te vullen en aan ons terug te sturen. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien.

5.5 Op elk product dat wij aan u leveren, is een garantie van toepassing. Hoe lang deze garantie duurt, is geheel afhankelijk van het product. Op de meeste producten is een garantie van één jaar van toepassing. Mocht dit afwijkend zijn, dan kunt u dit lezen in de schriftelijke bevestiging die u van ons krijgt aangeleverd bij het product dat u heeft gekocht, en op de factuur die u per e-mail krijgt toegestuurd.

5.6 Wanneer het product binnen de garantieperiode kapot gaat, zullen wij het volledige aankoopbedrag aan u vergoeden. Dat geldt echter niet wanneer er sprake is van opzet of bewuste beschadiging. Tevens verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met uw verzekeringsmaatschappij, indien de schade plaats vindt na de garantietermijn. Mogelijk is deze
te claimen op de inboedelverzekering. Voor beide situaties geldt dat er zonder een aankoopbon niet terugbetaald kan worden. Na het vervallen van de garantietermijn, komt ook de nieuwwaarde te vervallen bij mogelijke uitkering van een schade. Er wordt dan uitgekeerd op basis van dagwaarde.

Indien u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden Webwinkel,verzoeken wij u vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen wij van harte dat u veel plezier beleefd met uw aankoop! Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.